Bonfire at the beach och avskedsfest för Simon

Sammanfattning:
Jo det var ju ett tag sedan jag skrev. :P Tände brasa på stranden i slutet av juli.

Utförligt:
Köpte virke och sedan drog vi ner till en avskiljd strand i Solana Beach. Typ 15 personer från överallt; svenskar, tyskar, amerikaner, finskor, fransyskor och österrikare. :) Hur mysigt som helt var det!

Stefan, Simon och Noel. Ölen i högsta hugg. :P

Gruppbild. Hade en underbar kväll, drack lite och minglade med schysst folk :P

Till Lindas hus efteråt för hemmafest och karaoke, vääldigt vacker skönsång blir det efter ett par öl, kan jag lova. ;)

Massa random guys på festen. Här är lite pålitligt folk i alla fall; Simon, Caro, Jenny och Noel. :)
Överlevde festen, nice kväll :D

Simons värdfamilj ordnade avskedsbarbeque för honom. Vi hade gjort en bildersurfboard till honom, med bilder från hans år här. :) Väldigt trevlig kväll, hans värdfamilj var så snälla att bjuda hem alla, var väl 20 pers där i alla fall. Simons värdbarn, Sandris, visade oss hur man åker waveboard (inte så stor framgång för mig dock :P) och alla verkade ha en kul kväll.

Fan, fatta att jag kommer sakna min danske dreng!! :,( Men men, har en dag på SeaWorld, och natt på hotell innan han åker i alla fall :)

Sjukt nice kväll, trevligt folk, Simon, jag, Laura, Kay, Ida, Lina, Katarina, Helena, Shayan, Stefan, Noel, Janina, Adrian, Torie, Jenny, Vive, Kerstin, Carolin, Vanessa, Mareike. Hoppas inte jag glömde någon :P

Pusspuss
Love you all
-Wikenfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0