SeaWorld

Sammanfattning:
Simons sista dag. SeaWorld och natt på hotell inbokat. Planerade dock inte för punkteringen jag fick :S ;)

Utförligt:
Upp tidigt och åkte till Jamba Juice för att köpa Aloha Pineapple åt mig och Simon. På väg därifrån såg jag att ena däcket hade totalpunka! :S Varför just den här dagen, liksom?

Bara att rulla lååångsamt till Shell och få det fixat. Iaktog varsamt, och nu är jag bombis på att jag kan fixa nästa punka själv ;)
Hämtade Simon, sa hejdå till hans värdfamilj, och sedan off mot SeaWorld! :D

Blue Horizon, delfinshow

Believe, späckhuggarshowen som de är kända för. :) Shamu, kallas de här.

Till San Diego Harbor för att äta ute på en fin sushirestaurang. Jag beställde vin, de kollade mitt svenska ID, frågade "är det här ditt födelsedatum, 1990?" "Ja" svarade jag, "Bra, jag kommer ut med ditt vin alldeles strax" sa hon då. Fast på engleska. :P Yey, screw 21årsgränsen :P
Hade supermysig dag/kväll/natt med min älskling. Hotell i Mission Bay. På morgonen ringde dock pappa och sa att jag inte kom in på universitetet i Köpenhamn. :( Lägg då till att Simon åker hem och jag inte får se honom på 4 månader. Jo, jag grät nog en skvätt eller två. Men det var inget emot vårt farvöl på flygplatsen. Ååååh, vad jag grät. :,( Inte kul att se honom flyga iväg, till andra sidan av jorden. :,( Grät hela vägen hem i bilen. Parkerade någonstans, och läste ett brev Simon skrivit till mig, som jag inte fick öppna förrän han åkt. Ja, det hjälpte ju inte mina ögon att bli torra kan jag säga. Usch, vilken hemsk dag. Likaså dagarna därpå. Var sååå nedstämd så det var inte sant. Usch usch. Aldrig ska jag lämna den pojken sååå länge igen! ♥


Som tur var har pappa bokat in ett besök här, och kommer typ 3 dagar efter att Simon åkt. Bra timing, högsa betyg på det, pappsen ;) ♥

Vegas, Grand Canyon och LA med Pappa coming up!

Pusspuss, love you guys.
- Wikenfors

Kommentarer
Postat av: Göran wikenfors

Tack för det stumpan.

2010-12-21 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0