Valborgsmässoafton

Sammanfattning:
Jomen visst firas valborg i San Diego också! :) Bål på stranden, svenskt godis, nationalsång, vårsånger, grillade marshmallows, berg-och-dalbana i Mission Beach. Mexicanskt på Roberto's. Frozen yoghurt på Yoghurtland. Rökt vattenpipa i en bar.

Utförligt:
Åkte hemifrån när jag var off och hämtade Simon. Satte kursen mot Mission Point, söderut på väg mot San Diego. :) På stranden där hade de ett litet bål (det lille bål) och folk grillade, minglade och sjöng svenska vårsånger! :D Och nästan alla pratade svenska! Det var fantastiskt! Kändes som att vara hemma igen! Så underligt att höra så många människor prata svenska. :)
 Svenska flaggan! Så sjöng vi vårsånger, t.ex. Vintern rasat, och även svenska nationalsången! :D Så kände man sig lite patriotisk ändå. :P

Valborgsmässoafton i södra California!
 Grilla marshmallows :D :D

Jag och Ida. Heja Sverige, för fan! :) Du är så söt, gumman ♥

Simon, Christina och Ida. Riktigt trevligt folk att spendera en, tyvärr, nykter valborg med. ;) Haha, nej, men det var faktiskt en superdupertrevlig kväll :) Hade bara varit kul att hänga med alla på deras "bar crawl", där de får gå före alla köer, och får massa rabatt på drinakr och öl. Ex. 2 liter öl för $2, d.v.s. ca 14kr! :O

Simon försökte vinna en iPod. Nära skjuter ingen hare! :P Det här är i Mission Beach, där det är som ett litet nöjesfält :)
Höga förväntningar...

... som snart infirades! Jag och Ida ville åka berg-och-dalbanan! :D En gammal en i trä, men shit vad kul vi hade! Började med en lång kolsvart tunnel! :S Haha, seriöst, om något hade hoppat upp där och skrämt mig hade både jag och Ida dött tror jag! x) Sedan gick vi och åt mexikanskt på Roberto's i Mission Beach, och utanför blev det plötsligt världens tumult, då flera hundra cyklister blockerade korsningen utanför restaurangen! Fullt med poliser också. Men de var bara eskort till cykelgänget. :P Efter vi käkat bar det av till Pacific Beach och Yoghurtland! :D

Yoghurtland med tjejerna! :D Jag, Christina och Ida. Yummy yummy.
Så drog vi till Sindbad, en hookah bar (bar där man kan röka vattenpipa, vilket kallas "hookah" här. I egypten sade man "Shisha". Intresseklubben antecknar) i Pacific Beach. Delade 2 vattenpipor på oss fyra. Nice :)
Simon ser ut som en pimp ^^

Christina och jag har kul med röken. :P Och hon lärde mig att göra rökringar! :D Jag var riktigt duktig faktiskt, och det är sanning det, mina vänner! :)

Man kan också blåsa ut röken genom ett sugrör.. :P

... Eller genom öronen xD

Ida mitt hjärtegull :) Haha vet ni vad som hände? Det kmo fram en man och började prata med oss, och verkligen spana in Christina och Ida (Simon höll hårt om mig (A)) och pratade om hur rik och inflytelserik han var och allt, haha, och det visade sig att han var 36 år! :O Han såg ut att vara 27 år, typ! Men kul typ asså. :P

Sweet Swede, Dangerous Dane ;) jag och Simon

Christina, jag, Simon och Ida. Vilken sjukt underbar Valborgsmässoafton vi hade! Tack för sällskapet! :D

När vi skulle köra hemåt såg jag och Simon en riktig fight, usch hatar sådant, och jag ville ringa polisen, men Simon sa att de förmodligen redan var på väg, och han ahde rätt - 1 minute senare var där 7 polisbilar! Ruggigt, men lite coolt. Sådant man ser på TV. :P Sedan bar det av hemåt och lite mys i bilen med världens bästa pojkvän :) ♥

Yey! :D

Kom och hälsa på mig, snåla svenskar ;) Det här stället är VÄRT det :D
Näe nu ska vi inte vara sånna :P

Puss på er, love you guys! ♥♥

- Wikenfors

Kommentarer
Postat av: ida

jaa de va verkligen en sjukt underbar och kul kvall gumman :) alltid lika kul med dej :) <3

2010-05-12 @ 11:30:01
URL: http://idalubking.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kömmer, honey! :D <3

2010-05-12 @ 17:50:08
Postat av: Ellie (mina värdbarn kallar numera mig för det:P)

Ida: Vi får verkligen satsa på att fixa ihop folk till en till bil till Vegas! :D Hade varit superduper att ha med dig dit! Kolla runt med alla , vem som helst, ju fler dess bättre :)

Elin: Yeeey! :D September siktar vi på va? Vad bestämde du och Lollo? ♥

2010-05-12 @ 21:35:41
URL: http://wikenfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0