Joshua Tree National Park

Sammanfattning:
På lördagen åkte jag till San Diego County Fair med Christina, Kerstin, Linda, Torie och Mette. Sjukt mycket folk :P
På söndagen åkte jag, Simon, Christina och Mette till Joshua Tree National Park.

Utförligt:
San Diego County Fair! :D Knalalde runt och såg massa folk. Jämfört med resten av California (eller i alla fall San Diegoområdet) så var det väldigt många tjockisar här. xD Men inte så konstigt när de serverar "Chocolate covered bacon" och "Fried butter"!!! :O Bahaha det är allt U.S.A. :)
 
Torie, Mette, Kerstin, Linda

Christina, Mette
 
Christina och hennes favvobil. Jag, Christina, Mette. Me lika da hat! Mannen som hade det ståndet var en trevlig kis. Stod och snackade med honom 20 minuter säkert. :P Testade massor av saker i alla utsällningarna och i de olika ståndet. Kul dag. :D

Dagsutflykt till Joshua Tree National Park med Simon, Christina och Mette. Efter 20 minuters körning börjar bilens oljelampa lysa ch vi får göra ett depåstopp för att byta olja. :P

Efter ca 3 timmar (och 4-0 till Tyskland mot Australien!) kom vi fram till Quail Springs. Klippor och stenar och berg att klättra på. Skoj skoj. I alla fall för mig - jag borde vart född bergsget! ^^

Mette, Simon och Christina, med den tyska flaggan. ;)
 
Christina, jag och Simon vid Barker Dam, en damm mitt i öknen. :)

Barker Dam, sedd från en pluttig liten betongvägg, som utgjorde grunden för dammen. Gosh vilken höjdskröck jag fick där! :P

Simon, Mette, Christina
 
Jag vid Skull Rock och i bilen på väg till närmsta Ruby's!

Germany!

Simon, jag, Christina och Mette i Hidden Valley.

Jag, Simon, Mette och Christina vid Barker Dam.

Jag och Christina vid Barker Dam, döljer höjdskräcken ganska bra tycker jag. :P

Hahaha. Jag, Mette, Christina.

Avslutar en perfekt dag på Ruby's med en fantastisk bacon-avocado-cheeseburger och en banan-chokladmilkshake! :D Kan det bli bättre? Knappast. :)
Duktiga var vi i alla fall! Mycket vandring och klättring och natur. Kan verkligen rekommendera alla att åka och se Joshua Tree National Park, ajg blev väldigt positivt överraskad, mycket roligare än jag trodde det skulle vara :)

Nästa inlägg blir om dubbeldate, San Diego Fair (igen x2) och San Diego Wild Animal Park. :)

Florida på fredag!! Aaaaaaaaaaaaaaaaahh! :D

Puss och kram!

- Wikenfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0